Samsun Büyükşehir Belediye Başkanı Zihni Şahin, Muharrem Ayı sebebiyle tramvay yolcularına kendi eliyle aşure ikram etti. Hazırlanan 3 bin kişilik aşureyi dağıtan Başkan Şahin, sürücüleri ve unutmadı.
Samsun Büyükşehir Belediyesi tarafından düzenlenen Aşure Günü’nü etkinliği, Samulaş OMÜ son durak istasyonunda yapıldı. Yolcular için Çözüm Merkezi tarafından iki ayrı yere kurulan dağıtım noktasına gelen Başkan Zihni Şahin, kendi eliyle herkese aşure ikramı yaptı.
Öğrencilerle, yaşlılarla, çalışanlarla ayaküstü sohbet de eden Başkan Şahin, Muharrem aylarını tebrik etti. Dağıtımı gören sürücüleri unutmayan Başkan Zihni Şahin, aşure vererek sağlık ve sıhhatli uzun ömürler diledi.



Samsun’da Kaçak Ürün Operasyonu: Elektronik Sigara ve Gıda Takviyesi Ele Geçirildi
Samsun’da Uyuşturucu Operasyonu: 4 Şüpheliye Adli İşlem
Samsun Pirelendi
Havza Sanayi Ve Kaplıcalarla Dirilişe Geçecek
Emre Güneş İlkadım’da Doğdu, Aday Oldu
Markus Gisdol’dan Adana Demirspor Açıklaması
Halit Doğan, Çarşamba OSB’nin İlk Ruhsatını Teslim Etti