Pendik Kurtköy Escortmadsalads.comgrandpashabetGrandpashabetgrandpashabetfunbahistümbetbetosferDeneme Bonusu Veren SitelerDeneme Bonusu Veren SitelerCasitapCasitorosCasino SpinograndpashabetJojobethttps://contact.moerleinlagerhouse.com/jojobet girişjojobetchild pornpusulabetmatbetgrandpashabetgrandpashabetgrandpashabetchild pornkavbetjojobetjojobetjojobetmatadorbetgrandpashabetpusulabetchild pornjojobetholiganbetholiganbetholiganbetholiganbetholiganbetjojobetjojobetjojobetjojobetholiganbetholiganbetbettiltholiganbetbahiscomwbahisholiganbettambettambetholiganbetteosbetcashwinsonbahisbahiscasino1wingrandpashabetgrandpashabet girişmatbetimajbetpusulabetvdcasinomatbet girişbetcioamgbahisbetgitcasinowonromabetcasinoroyalradissonbetbetsalvadorcratosroyalbetgrandpashabetbetsalvadorgrandpashabetbetciopusulabet giriştaraftarium24pornomatadorbetvdcasino girişjojobetgrandpashabetgrandpashabetgrandpashabetgrandpashabetvdcasinodamabet girişdamabetcasibombetistmatadorbetmatadorbetjojobetcasibom110casibom.comcasibom

Haber Aramızda | Samsun Haberleri

Araştırmalara göre bir hafta boyunca fındık tüketirseniz …

Araştırmalara göre bir hafta boyunca fındık tüketirseniz …
150 views
07 Mayıs 2016 - 12:59

ABD’nin Harvard Üniversitesi’nde yapılan bir araştırma, her gün bir avuç fındık tüketenlerin bazı hastalıklara daha az yakalandığını, hatta daha uzun yaşadığını ortaya çıkardı.

Düzenli olarak tüketilen fındık sağlığı olumlu etkiliyor
Haftada en az 5 gün veya daha fazla düzenli olarak bir avuç, yani yaklaşık 30 gram fındık tüketenlerin daha uzun yaşadığı, kanser, kalp rahatsızlığı ve solunum yolu hastalıklarına daha az yakalandığı belirlendi. Ayrıca ergenlik çağında haftada 1 veya daha fazla yer fıstığı tüketen kızlarda, kistik meme dokusu denilen ve meme kanserinin bir belirtisi olan meme dokusuna daha az rastlandığı görüldü.

Kaynak: Takvim

Sitemizde yayınlanan haberlerin telif hakları gazete ve haber kaynaklarına aittir, haberleri kopyalamayınız.

<